I am in Europe !!!!

Hans

How big is YOUR penis?
Amsterdam to be exact...

Gonna go to Paris to meet my gal...

Cheers to European based SG members :D
 

smoove

Reserve Team
Europe: the summit of creation.

If you have any chance, make sure you atleast visit one of these cities: Praha, Lisboa, Porto, Barcelona, Firenze, Milano, Madrid, Krakow, Budapest, München, Düsseldorf, Wien, Roma, Sevilla, Nizza, ...
 

Hans

How big is YOUR penis?
I just visited London. Lovely city and friendly people, I got lost often and everytime I asked anyone for a direction, people will explain it to me very clearly, hell, I was even getting pretty comfy with the tube tunnel system on my second day (H) , but the prices, damn, so damn high compared to Amsterdam.

I got myself an indian cab-driver on my first day, and he kept on talking about his daughter will be marrying a millionaire who owns 38 houses in central London (H)

Anyway, back in Amsterdam now, before heading to Paris this sunday. Maybe I'll be visiting Germany as well.
 
S

Sir Calumn

Guest
Dude you should have told me you were gonna be in London, I know all the best gay bars.
 
S

Sir Calumn

Guest
Gays bars are cheaper than normal bars and tend to have better music. For the record, the best gay bar in London is undoubtably Admiral Duncan in Soho.
 

ShiftyPowers

Make America Great Again
Sir Sir_Didier_Drogba;2364974 said:
Gays bars are cheaper than normal bars and tend to have better music. For the record, the best gay bar in London is undoubtably Admiral Duncan in Soho.

You don't seem like the type that dances to techno under lasers.

I'm sure gay bars are great for self confidence too.... well, you know, unless you're hideous.
 
S

Sir Calumn

Guest
ShiftyPowers;2365147 said:
You don't seem like the type that dances to techno under lasers.
Admiral Duncan doesnt go in for that kind of ****, it's a classy joint (H)
 
I'll be in Europe by Friday.

Yeah, Bulgaria is considered Europe now, deal with it. Just wait until the Bulgarian plumbers team up with their Polish colleagues to drive their English counterparts out of business and into England's thriving gay bar industry. There's nothing wrong with free labor movements - they don't take jobs away, they simply re-allocate workers to where they are most productive. For example, burly Slavic men tend to be quite proficient at fixing toilets and screwing bored housewives. The English, on the other hand, are the world's foremost experts on servicing homosexuals. So there you have it, labor is merely re-allocated to maximize the efficiency of production, and we're all better off because of it, at least from a utility-maximizing point of view. I don't even want to get into the moral implications of this situation, because that would involve bringing up controversial topics like "is it immoral to be Slavic?" and "should Slavic people be allowed to marry?" (It was "Adam and Eve", not "Andrei and Irina"!) Suffice it to say that from a purely economic standpoint, this makes sense and it's going to work. So I don't know what you people are complaining about.
 

Hans

How big is YOUR penis?
Just got back from Paris and Rome, just when I thought the French are some arrogant snobs, the italians proved me wrong and to make things worse none of them speak any english even the basic ones. The only good thing from italians are the bitches. They will always wear something that at least shows their cleavage.

BTW, in Paris me and my gal played a pranks on a friend who was leaving back home in this cafe :
www.latincornercafe.com (H)

It's located near Notre Dame, if you wanna play a prank on your friend while you were in Paris, visit there around 10 PM and ask for the special Sperma Shot menu (H)
 


Top